zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Marketeers noemen 10 strategieën voor zich herstellende markt



1) Innovatie op langere termijn wordt bekostigd via korte termijn innovaties als herintroducties en line extensions. 2) Optimale merkpositionering baseert zich niet op één unique selling point. 3) Reclamegelden gaan naar de minder kostbare media. 4) Goede producten voor een redelijke prijs heeft iedereen; verbetering van de klantervaring is de onderscheidende factor. 5) Verbetering van de sociale media-aanpak bevordert mond-tot-mondreclame en co-design.

6) Onderzoek waar klant weinig behoefte aan heeft en vermijdt de daarmee samenhangende extra kosten. 7) Laat werknemers zich beter identificeren met de centrale merkwaarden. 8) Gebruik de nieuwste marktonderzoekmethoden. 9) Stroomlijn het merkenportfolio. 10) Onderzoek welke nieuwe marketingkanalen geschikt zijn voor een merk.


Bron(nen):
Admap (juli/augustus 2010)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10