zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Waardering bedrijfsschoonmaak neemt licht toe



Hoewel dat 0,4 punten hoger is vergeleken met 2008, blijft het cijfer laag ten opzichte van de gemiddelde waardering voor de totale facilitaire dienstverlening. De constante kwaliteit, schoonmaakfrequentie, schoonmaak van de werkplek en die van het sanitair kregen een hogere waardering. De opstelling en uitstraling van de schoonmakers scoorden lager.

Het onderzoek is gehouden onder 4.400 werknemers in 11 sectoren en had betrekking op 10 kwaliteitsgebieden: schoonmaak, gebouw, catering, klimaat, beveiliging, werkplek, servicedesk, receptie, afval en kopieer- en printomgeving.

Bron(nen):
Service Management (juni 2010)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10