zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Wk acties van Bavaria en Grolsch worden hoogst gewaardeerd



Grolsch staat bovenaan met de Koelserver en Bavaria volgt met het oranjejurkje voor vrouwen. Coca-Cola is nummer drie met het Celebration Event dat plaatsvindt tijdens de wedstrijd Nederland tegen Japan. De campagne van elektronicaketen Expert is nummer vier, en het Jup Holland Jup shirt van Jupiler is nummer vijf. De respondenten moesten de criteria aantrekkelijkheid, sympathie, originaliteit en passendheid bij het merk waarderen. Het wk shirt van Honig scoort hoog op aantrekkelijkheid en sympathie, maar laag op originaliteit. Het lijkt een trend om bij voetbalacties meer rekening te houden met vrouwen.

Volgens Trendbox zal een derde van de Nederlanders zijn dagelijkse gewoontes veranderen vanwege het wereldkampioenschap. Het tijdstip van eten verandert, werknemers nemen vrij en vakanties worden uitgesteld. De helft van de Nederlandse vrouwen is geïnteresseerd in het wk.

Bron(nen):
Distrifood Nieuwsblad (5-6-2010)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10