zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Rabobank lanceert site ikgastarten.nl



Aan zeven mediapartijen werd gevraagd om ideeën te leveren voor een platform waarmee Rabobank in de mindset van startende ondernemers kan komen. Het gekozen concept is afkomstig van Reed Business. Andere pitchdeelnemers waren Hyves, Marktplaats, RTL, SBS6, Wegener en Radio538. De criteria voor de concepten zijn creativiteit gekoppeld aan marketingkracht, de inzet van een beperkt mediabudget gekoppeld aan structurele zichtbaarheid, en tot slot de mate van accountability en meetmogelijkheden. Reed Business scoorde op alle criteria het best, en heeft als voordeel dat de uitgever zowel in print, online en mobiel aanwezig is.

Warmelts verklaart dat starters interessante klanten zijn. Wanneer ze eenmaal binnen zijn kunnen ze doorgroeien, en als ze goed worden geholpen blijven ze hun bank trouw. Weliswaar zijn er vele sites die zich oriënteren op ondernemers, maar volgens Warmelts ontbrak het nog aan een site gericht op oriënterende starters.

Bron(nen):
Tijdschrift voor Marketing (april 2010)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10