zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Remia blijft waarde toevoegen



Remia was uitvinder van de fritessaus, maar ook van het vloeibare frituurvet. Met al die nieuwe producten is Remia een ster op het gebied van innovatie. Naast nieuwe producten komt de fabrikant echter ook vaak met vernieuwende duurzame verpakkingen en zelfs vernieuwende marketingtools. Verantwoordelijk voor de marketing zijn Geor Schuurman, product group manager en Rachel Ho jr. product manager foodservice bij Remia.

Volgens Schuurman en Ho wordt bij een idee eerst een bespreking ingelast bij de afdeling productontwikkeling. Zij ontwikkelen het product waarbij nagedacht wordt over de verpakking. Een voorbeeld van een nieuw product dat tot stand kwam via deze route is Remia Maximum: vloeibaar frituurvet in een groene verpakking die appelleert aan gezondheid, duurzaamheid, kracht en snelheid.

Bron(nen):
Expo Visie (januari/maart 2010)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10