zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Imagocampagne groenten en fruit blijft tot verdeeldheid leiden



Volgens Tiny Aerts, vertegenwoordiger van LTO Glaskracht Nederland binnen de PT-sectorcommissie Groenten en Fruit, is de timing voor de campagne verkeerd. Zo zijn er minder heffingsinkomsten binnengekomen in het afgelopen jaar waarna het beleid aangepast had moeten worden. Dit is niet gebeurd waardoor sectorcommissies Bloemkwekerij als Groenten en Fruit projecten moesten afwijzen omdat het geld op was. Voor de campagne moesten daarom reserves worden aangesproken.

Volgens projectadviseur Lise Schregardus en haar collega projectleider Helga van Marrewijk heeft de recessie geen invloed gehad op de uitgangspunten van de campagne. De campagne is in hun ogen gewoon nodig omdat er in 2025 een tekort van 1 miljoen werknemers zal ontstaan. Ook verlaten de komende jaren veel ouderen het arbeidsproces, terwijl nieuwe aanwas achterblijft.

Bron(nen):
Vakblad voor de Bloemisterij (19-3-2010)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10