zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Leverancier van kantoorartikelen Sigel verbetert doelgroepmarketing



Sigel verandert de focus van generieke producten naar artikelen voor vooraf gedefinieerde doelgoepen. De belangrijkste aandachtspunten zijn de introductie van nieuwe productcategorieën, nieuwe positionering van het merk, versterking van de Europese distributie en de opzet van een nieuwe interne organisatie. Sigel onderscheidt een aantal trends in de officemarkt: mobiliteit, gevoel voor stijl en efficiency. De producten die hierop aansluiten zullen een functionele, maar vaker nog een emotionele meerwaarde hebben. Het merk Sigel zal iets hoger gepositioneerd worden.

Het familiebedrijf Sigel heeft zich ontwikkeld van drukker naar merkleverancier van printproducten en bureauaccessoires. Sigel telt ruim 300 werknemers die werken aan 1.200 producten. De omzet bedraagt in 2008 en 2009 ruim 50 miljoen euro. Nederland is voor Sigel een van de belangrijkste afzetmarkten. Kangaro KTC verzorgt de Nederlandse distributie en verkoop. Sigel wil verder groeien in Zwitserland, Oostenrijk, Italië en Frankrijk, maar heeft ook ambities richting Noord-, Oost- en Zuid-Europa en de Arabische landen.


Bron(nen):
Kantoor Business Magazine (november 2009)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10