zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Belgische bank KBC zet ondanks crisis sponsordeals door



De afdeling Nationale Sponsoring is onderdeel van de directie Communicatie van KBC. De afdeling beheert de drie groepen sportevenementen, culturele evenementen en andere evenementen zoals beursdeelnamen. Luc Renders, hoofd jongerensponsoring en events bij KBC, verklaart dat de afdeling bij concrete projecten wordt aangestuurd door de marketingafdeling. De door KBC gesponsorde evenementen verpulverden in het afgelopen half jaar alle bezoekersrecords. De lijst bevat onder meer de Ronde van Vlaanderen, Rock Werchter en Theater aan Zee.

Koen Peeters, hoofd van de sponsoringdienst, ziet er bij sponsordeals op toe dat alle partijen baat hebben bij de samenwerking. Wellicht zijn er banken die meer geld overhebben voor een deal, maar hij betwijfelt of ze ook zoveel meerwaarde kunnen creëren als KBC. De bankverzekeraar trekt alle communicatieregisters open: affiches in de banken, berichten op de afschriften, e-mails en advertenties op terminals.

Bron(nen):
Expo Visie (augustus/september 2009)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10