zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Koffie op het werk onderzoek: kwaliteit steeds belangrijker

De inhoud van dit persbericht is niet afkomstig van de redactie van Managersonline.nl en derhalve niet journalistiek getoetst.



Koffie is de smaakmaker op het werk. Maar niet iedere koffie valt even goed in de smaak. Gemiddeld drinken mensen op het werk vier kopjes koffie per dag. Vooral koffie van hoge kwaliteit vinden we steeds belangrijker. Werknemers geven zelfs aan zich meer gewaardeerd te voelen als een werkgever koffie van een A-merk schenkt. Tijd om eens kritisch naar de koffie op uw werkplek te kijken. 
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10