zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

E-mail etiquette: twaalf tips

We communiceren tegenwoordig meer per e-mail dan telefonisch of face-to-face. Ook u heeft vast wel eens een mailtje gestuurd naar een collega die een paar meter verderop zat. Maar hoe gebruikt u e-mail zo effectief mogelijk? Choosewhat geeft een aantal tips op het gebied van e-mail etiquette
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10