zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Einde bonuscultuur en korte termijn winstbejag

Effectory signaleert in 2010 een nieuwe trend: waarde-management. Een visie waarvan organisaties op lange termijn de vruchten plukken door naar het totaalplaatje van de organisatie te kijken, zoals klanttevredenheid, engagement van medewerkers en innovatiekracht .
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10