zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Leer van uw fouten in vijf stappen

Iedereen maakt wel eens een fout. Niemand vindt het leuk dat toe te geven. Gelukkig laten fouten, zelfs hele grote, meestal geen onuitwisbare indruk achter. Van de meesten leert u zelfs; ze zijn onontbeerlijk voor vooruitgang en innovatie. Dus maak u geen zorgen als u eens een fout maakt maar gebruik de ervaring om te groeien. Dat stelt Amy Gallo op Harvard Business Review.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10