zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Minder geld voor interne communicatie

Crisistijden zijn goede én slechte tijden voor de interne communicatie. Vaak gaat er extra aandacht uit naar interne communicatie, maar tegelijkertijd krijgen interne communicatieprofs daar minder middelen voor. Deze dualiteit blijkt uit een recente enquête van de Belgische Vereniging voor Interne Communicatie (BViC).
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10