zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Wat is uw communicatiestijl?

Goede communicatie in organisaties leidt tot winst op zowel organisatie- als persoonlijk vlak. Dat is duidelijk. Een veel gemaakte fout in organisaties is echter dat er vaak wordt uitgegaan van een ‘natuurlijk communicatietalent’, waar managers over zouden beschikken. De vraag is echter of managers wel zo goed communiceren? En welke stijlen van communiceren hanteert een manager?
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10