zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Steeds meer offshore contactcenters in Suriname en Turkije

Unamic/HCN ziet in 2009 een toename van 25 procent in klantcontact activiteiten die door Nederlandse bedrijven naar Suriname en Turkije worden uitbesteed. Het offshore laten uitvoeren van klantcontacten blijkt een aantrekkelijke manier om kosten substantieel te verlagen en toch te voldoen aan de kwaliteitseisen van klanten.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10