zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Bedrijven aarzelen nog over benaderen jongste generatie

De jeugd heeft de toekomst, maar hun ouders en grootouders hebben het geld! Onderzoek door The Economist Intelligence Unit in opdracht van Genesys toont aan dat bedrijven aarzelen hoe ze de inrichting van hun dienstverlening moeten aanpassen aan de aanstormende Millennials, de jongste generatie consumenten tussen de tien en 25 jaar.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10