zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Klant en arbodienstverlener maken geen resultaatafspraken

De meeste arbodienstverleners zeggen bereid te zijn om resultaatafspraken met hun klant contractueel vast te leggen. Een garantieafspraak over de verlaging van het ziekteverzuim is een goed voorbeeld daarvan.  Slechts vijf procent van de arbodienstverleners doet dat echter.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10