zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Het is droevig gesteld met de Nederlandse klantgerichtheid

De Rabobank is de meest klantgerichte organisatie in Nederland, gevolgd door Eneco en SNS. Dit blijkt uit het landelijk onderzoek naar de klantgerichtheid van organisaties in Nederland door Integron. In totaal zijn 1.132 beoordelingen gegeven voor 604 organisaties. De gemiddelde score was slechts een 6.7.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10