zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Manager moet klokkenluider stimuleren

Er wordt nogal eens aangenomen dat een klokkenluider iemand is die zoveel mogelijk schade aan een onderneming wil berokkenen middels negatieve berichten in de media, en dat hij er weinig behoefte aan heeft de ‘gangbare paden’ te bewandelen. Volgens nieuw onderzoek is het tegenovergestelde echter bijna altijd het geval.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10