zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Goede leiders investeren nu in nieuwe ideeën

Logisch geredeneerd moet je kopen in slechte tijden en verkopen in goede. Maar in de praktijk doen we vaak precies het tegenovergestelde. Deels omdat we graag meedoen met de massa: als iedereen koopt, moet dat wel goed zijn. En deels omdat we denken dat de tijd waarin we zitten, goed of slecht, altijd voort zal duren.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10