zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Twee manieren om emotioneel intelligent te blijven

De emotionele intelligentie – de mate waarin iemand zijn eigen en andermans emoties begrijpt en ermee om weet te gaan - onder werkenden is lange tijd toegenomen. Dat blijkt uit jarenlang onderzoek van TalentSmart. Van 2003 tot 2007 raakten steeds meer mensen emotioneel in balans en wisten ze steeds beter om te gaan met verdriet, frustratie en woede.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10