zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Groene actie stimuleert betrokkenheid

Het is overduidelijk dat stijgende olieprijzen en verminderde koopkracht mensen meer of minder milieubewust maakt. Hoe het ook zij: werkgevers gedragen zich steeds ‘groener’ om zowel de pijn aan de pomp voor hun werknemers te verzachten als om hun loyaliteit te vergroten en hun image te versterken.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10