zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

MVO: vooral voor beter imago

Ondanks gebrek aan geld, ervaring en druk van aandeelhouders onplooit meer dan de helft van alle mkb-ondernemingen mvo-activiteiten. Dat blijkt uit onderzoek van Grant Thornton. Ondernemingen kiezen daarbij vooral voor een praktische invulling gericht op het versterken van hun positie.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10