zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Wel interesse maar geen budget voor social marketing

Social marketing wordt door veel marketeers gezien als het ei van Columbus, maar het kanaal krijgt nog weinig tijd en budget toebedeeld. Dit blijkt althans uit het onderzoek ‘Face of the new marketeer’, van Coremetrics. De onderzoekers ondervroegen 116 marketeers in het derde kwartaal van 2007.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10