zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Individualisering is alles in emailmarketing

E-mail is er alweer een tijdje. Maar veel marketeers hebben dit krachtige communicatie-instrument nog steeds niet onder de knie zeggen Britse experts. Alles draait om ‘personalisering’ van de mails die je verstuurt. Al noemt Matt Simons (Acxiom Digital) het liever ‘individualisering’: “Personalisering is dat je hun naam en aanspreektitel goed hebt. Individualisering betekent dat je individuele boodschappen naar mensen stuurt.”
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10