zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Merendeel ziet ‘betekenis’ van zijn werk niet

Nederlandse werknemers zien hun werk niet als betekenisvol. Ze zijn ‘best tevreden’ maar niet echt te spreken over hun organisatie. Dat blijkt uit onderzoek uitgevoerd door adviesbureau Turner en Mercer. De dieperliggende drijfveer van Nederlandse werknemers blijkt vooral de pure noodzaak van hun salaris te zijn. “Het is erg dat zoveel mensen met tegenzin naar hun werk gaan,” zegt Maaikel Klein Klouwenberg, directeur van Turner.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10