zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Tien extraatjes om uw klanten aan u te binden

Klanten binden gaat verder dan het bieden van een goede prijs-kwaliteitverhouding en op tijd komen. Juist kleine extraatjes vallen extra op en in de smaak. Uw klanten zijn tevreden, komen terug en het mooiste is dat het u vrijwel geen moeite hoeft te kosten. Tien manieren om een kleine moeite te vertalen tot groot plezier voor uw klanten.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10