zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Marketing verliest aan invloed

De invloed van marketing in het bedrijfsleven is beperkt en dreigt verder te worden gemarginaliseerd. Dat blijkt uit wetenschappelijk onderzoek van Peter Verhoef en Peter Leeflang, hoogleraren aan de Rijksuniversiteit Groningen, onder marketing- and finance executives van grote Nederlandse bedrijven. Uit het onderzoek blijkt dat het vooraf en achteraf meetbaar maken van wat marketingactiviteiten opleveren, bepaalt of marketing binnen de organisatie een rol heeft of niet.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10