zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Ook ouderen zijn ontrouw

De meeste reclame- en mediabureaus gaan ervan uit dat ouderen niet zo snel van merk wisselen en laten hen daarom als doelgroep buiten beschouwing. Niet verstandig. Jongere consumenten wisselen over het algemeen niet vaker van merk dan ouderen. En al vallen de merkwisselscores onder jongeren in sommige categorieën hoger uit, dan nog is het onverstandig om de merkbijdrage van ouderen in de mediakeuze te negeren. Onder meer omdat demografische gegevens meestal slechte voorspellers zijn van gedrag.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10