zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Service is verantwoordelijkheid hele onderneming

De kwaliteit van de service die een onderneming biedt moet door alle werknemers uitgedragen worden. Corporate Service Intelligence (CSI) is hierbij het sleutelwoord: de mate waarin een onderneming georganiseerd is rond het thema servicekwaliteit. CSI ziet service niet alleen als de verantwoordelijkheid van de werknemers die rechtstreekse contacten met klanten hebben; zij zijn slechts de laatste schakel van een keten van activiteiten die aan goede service bijdragen.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10