zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Onconventionele campagne? Zorg voor een pretest

Reclame die breekt met alle conventies kan zeer bij de consument in de smaak vallen, maar kan ook volkomen afschrikken. Om de reactie te voorspellen is pre-testing daarom essentieel. Op die manier kan de ontvankelijkheid van de consument voor de originele, creatieve reclame vastgesteld worden.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10