zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Marketeers negeren senioren

Nog steeds krijgen senioren wereldwijd maar mondjesmaat aandacht van marketeers. Terwijl het zo'n koopkrachtige doelgroep is. 40 Procent van alle mensen boven de vijftien jaar is senior. Senioren beschikken over 80 procent van het totale vermogen onder consumenten. Ze hebben veel vrije tijd om al dat geld stuk te slaan, worden actiever en zijn vaker bereid om nieuwe producten en diensten uit te proberen.

Toch wordt er maar tien procent van het reclame- en marketingbudget aan deze superdoelgroep besteed. Het gros gaat naar jongere doelgroepen.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10