zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

De vier C's voor 'klantgerichte oplossingen'

'Wij verkopen geen producten maar klantgerichte oplossingen.'Hoe vaak hebben we dat al niet gehoord? Steeds meer bedrijven omarmen dit mantra, maar het blijkt lastig om de daad bij het woord te voegen. Wetenschapper Ranjay Gulati komt met te hulp met 4 C's.

Overschakelen op klantgerichte oplossingen is geen sinecure. Er zijn vaak vergaande veranderingen in organisatiestructuren voor nodig.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10