zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Keurmerk voor klanttevredenheid

Iedereen kan binnenkort direct zien of een bedrijf klantvriendelijk en klantgericht is. Begin juli lanceerde Effectory een keurmerk voor bedrijven die structureel werken aan de tevredenheid van hun clientèle. Het tevredenheidslogo is bedoeld om (potentiële) klanten van een organisatie te laten zien dat ze serieus genomen worden.

Het logo wordt door Effectory uitgereikt aan bedrijven die structureel een klantenonderzoek uitvoeren. Volgens Marc Sijtstra, directeur van Effectory, bereiken bedrijven met het uitvoeren van een dergelijk onderzoek twee doelen. "Er is informatie beschikbaar over hoe een organisatie kan verbeteren in de optiek van de klant. Daarnaast laat een bedrijf zien, dat de mening van klanten wordt gewaardeerd." Met de huidige economische opleving komt het logo volgens Sijtstra precies op het juiste moment.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10