zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Huisstijlverandering wekt positieve gevoelens op

Wereldwijd veranderen jaarlijks vele organisaties hun huisstijl. Meestal met als doel de organisatie er beter uit te laten zien. Vaak wordt er ook verwacht dat deze verbeterde uitstraling een positieve invloed heeft op het imago, en daarmee de prestaties van de organisatie.

Omdat nog weinig bekend was over effecten van een huisstijlverandering op de identiteit en het imago van een organisatie, is er onderzoek gedaan in opdracht van NykampNyboer, in samenwerking met de Universiteit Twente.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10