zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Negatief vergelijkende reclame werkt bij pessimisten

Menig brand manager worstelt met de vraag hoe hij/ zij de onderscheidende kenmerken van zijn/ haar merk over het voetlicht kan brengen. In Nederland wordt daarbij nog niet zo vaak vergelijkende reclame ingezet. Nieuw onderzoek toont aan dat vergelijkende reclame bepaalde groepen kan aanspreken, maar ook afstoten.

Afhankelijk van bepaalde persoonlijkheidskenmerken werkt òf positief òf negatief geformuleerde vergelijkende reclame beter.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10