zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Videosollicitatie wint aan populariteit

Eerst werd de geschreven sollicitatie vervangen door e-mail en online versies, nu moeten sollicitanten zich zelfs al voor het eerste gesprek opdoffen: de videosollicitatie wint namelijk terrein, vooral in Amerika. Uit onderzoek van Vault.com blijkt dat ook vier van de vijf Britse werkgevers graag een video van hun kandidaten zou zien.

Goed nieuws voor werkzoekenden met camera-angst is dat slechts zeventien procent van de onderzochte managers tot nog toe daadwerkelijk zo'n videoboodschap onder ogen heeft gehad.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10