zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Nieuwe werknemer wil geen woorden, maar daden

De nieuwe generatie werknemers die langzamerhand de arbeidsmarkt penetreren eisen meer flexibiliteit en laten hun geweten meespelen in hun carrière. Om deze werknemers aan zich te binden, moeten ondernemingen in de toekomst meer dan ooit hun 'ware' bijdrage aan de maatschappij tonen.

Dat blijkt uit een onderzoek van PricewaterhouseCoopers.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10