zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Personeelsadvertentie is saai en kleurloos

Zeker in tijden dat de economie weer aantrekt, is het belangrijk om op te vallen met een personeelsadvertentie. Toch zijn de advertenties vaak saai en kleurloos volgens Chris Kersbergen, manager hr-communicatie bij de ING Bank.

"De personeelsadvertenties lijken allemaal op elkaar door hun standaardopmaak. Bovendien vertelt een advertentie zelden iets wezenlijks over de werkgever en waarom en op welke manier deze zich van andere aanbieders onderscheidt. Dat is een gemiste kans," zegt Kersbergen die verantwoordelijk is voor de corporate branding binnen de ING Bank.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10