zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Kledingkeuze van invloed op promotie

Een op de drie managers laat een eventuele promotie voor een belangrijk deel afhangen van de kledingkeuze van een medewerker. Slechts zeven procent van de leidinggevenden zegt helemaal niet te letten op hoe medewerkers zich kleden.

Voor zestig procent speelt de kleding in enige mate een rol bij de beoordeling van personeel. "Het motto dat je je moet kleden voor de baan die je ambieert, geldt nog altijd", zegt directeur Diane Domeyer van Office Team, dat onderzoek liet doen onder 150 topmanagers van Amerikaanse bedrijven.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10