zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Personeel verleiden met auto werkt niet meer

In de krappe arbeidsmarkt besparen werkgevers kosten noch moeite om nieuw personeel te werven. Maar werknemers vallen niet meer voor auto's. De echte uitdaging is werknemers te houden die binnen zijn. Dit blijkt uit het onderzoek Boeien & Binden van onderzoeksbureau Interview NSS in opdracht van Tempo Team.

Veel bedrijven blijken slecht zicht te hebben op het verloop en de kosten van het personeel en de werving. Bijna 30 procent van de werkgevers heeft geen idee hoeveel mensen er jaarlijks vertrekken, en 63 procent heeft geen idee wat dat kost. Volgens de verloopcalculator van Tempo-Team zijn de kosten gemiddeld vijftienduizend tot twintigduizend euro per persoon.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10