zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Functioneringsgesprekken staan bol van communicatiestoringen

Als u denkt dat u uw medewerkers goed duidelijk maakt hoe ze hun functioneren kunnen verbeteren tijdens het periodieke functioneringgesprek, heeft u het mis. Werkgevers en werknemers blijken tot totaal verschillende conclusies te komen na hetzelfde gesprek.

Er zit vaak een enorme kloof tussen wat werknemers denken dat ze gehoord hebben tijdens dit gesprek en wat managers denken dat ze gezegd hebben. Dit blijkt uit onderzoek van Salary.com. Verder blijkt dat slechts twee van de vijf werknemers geloven dat functioneringsgesprekken leiden tot betere prestaties, in tegenstelling tot meer dan tweederde van de werkgevers.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10