zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Kwaliteitsgarantie grootste obstakel bij outsourcing

Bedrijven kijken op tegen het uitbesteden van activiteiten naar het buitenland omdat ze bang zijn niet langer de kwaliteit van de dienstverlening kunnen garanderen. Ook vrezen ze het verlies van intellectuele eigendomsrechten en andere kennis.

Uit onderzoek van de Rotterdamse Erasmus Universiteit blijkt dat bedrijfsleiders ook de handhaving van een efficiënte bedrijfsvoering terwijl de activiteiten op verschillende locaties plaatsvinden als een probleem ervaren.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10