zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Betrokkenheid creëren met tv-commercials

Het succes van een tv-campagne staat of valt met de betrokkenheid van de consument bij de campagne. Er zijn nog maar weinig adverteerders die met pure 'hardsell'-commercials de gunst van de consument proberen te winnen. Reclame moet interessant en onderhoudend zijn om de consument te raken en bij het merk te betrekken. Maar hoe meet je betrokkenheid? Met een aantal verschillende variabelen.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10