zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

'Klacht' meest gebruikt als excuus om niet te betalen

Voor het niet tijdig of niet betalen van rekeningen wordt het vaakst een 'klacht' als reden gebruikt. Deze klachten worden niet tijdig gedestilleerd omdat het benaderen van wanbetalers vaak schriftelijk of per e-mail gebeurt. Pas wanneer een bedrijf drie keer schriftelijk is aangemaand en voor de vierde keer telefonisch wordt gecontacteerd komt de daadwerkelijke reden van niet betalen naar boven.

Naast een klacht over de verleende service is ook een veelgehoord excuus dat een factuur niet in goede orde is ontvangen. Dit constateert OnGuard, softwareleverancier op gebied van creditmanagement.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10