zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Hugo Boss wordt ook vrouwenmerk

De ruim zittende pakken van modebedrijf Hugo Boss krijgen steeds meer vrouwelijke concurrentie. Het Duitse modehuis heeft in het afgelopen kwartaal flink kunnen profiteren van een sterke verkoop bij zijn divisie voor vrouwenkleding. De omzet steeg daar met 67 procent tot 44 miljoen euro. De winst bij dat onderdeel verdubbelde tot 2,6 miljoen euro. Dat maakte Hugo Boss donderdag bekend.

Hugo Boss maakte afgelopen maandag al zijn winstcijfers bekend. Daaruit bleek dat de nettowinst met 15 procent is gestegen tot 60 miljoen euro. De totale omzet ging met 13 procent omhoog tot 459 miljoen euro.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10