zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Microsoft meest waardevolle merknaam

Microsoft is de meest waardevolle merknaam ter wereld. De naam van de Amerikaanse softwareproducent heeft een waarde van 62 miljard dollar (50,9 miljard euro). Op plaats twee staat het Amerikaanse industriële conglomeraat General Electric (GE) met 55,8 miljard dollar (45,3 miljard euro). Dat blijkt uit onderzoek van het Amerikaanse marktonderzoeksbureau Millward Brown naar de honderd meest waardevolle merken ter wereld.

China Mobile
De naam van de Amerikaanse frisdrankproducent Coca-Cola neemt de derde plaats in met een waarde van 41,4 miljard dollar. De vierde plaats is voor het telecombedrijf China Mobile met 39,1 miljard dollar. Het sigarettenmerk Marlboro (Altria) volgt met 38,5 miljard dollar. Het enige Nederlandse bedrijf in de lijst is het bankconcern ING op 76. De merknaam ING heeft een waarde van 6,35 miljard dollar (5,2 miljard euro), waarschijnlijk te danken aan de in de VS succesvolle internetbank ING Direct.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10