zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Emotie alleen verkoopt niet

Marketeers spelen graag in op de emoties van de potentiële koper. Met recht, want dat de factor 'gevoel' een doorslaggevende rol speelt bij marketingcommunicatie valt niet te ontkennen. De kunst is echter om de emoties die een merk oproept ook economisch functioneel te maken door ze te onderbouwen met harde feiten.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10