zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Populariteit werkgevers wordt bepaald door imago

De populariteit van werkgevers wordt niet zozeer bepaald door goede arbeidsvoorwaarden en een leuke werkplek, maar vooral door het algemene imago. Dat imago was in 2005, net als in 2004, het best bij Philips, dat zich de meest favoriete werkgever van Nederland mag noemen.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10