zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Klachttevredenheid betekent klanttevredenheid

Het lijkt een open deur: de manier waarop een bedrijf klachten afhandelt is van grote invloed op de loyaliteit van de klanten. Maar er is meer aan de hand, zo blijkt uit Amerikaans onderzoek. De onderzoekers ontdekten grofweg twee soorten klachtenmanagement: de mechanische en de organische methode.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10